12.8.12

bloggerių sąjunga.

Sveiki gyvi, visi šio blogo skaitytojai, kurie nelenda į lauką šią niūrią dieną, kuri man yra taip prie širdies ir tokia artima mano nuotaikai ir savijautai.
Iš ties šią vasarą jaučiuosi taip, lyg dangus priklausytų man, nes jis puikiai atspindi mano vidinę būseną ir tai man patinka. Patinka sėdėti ant palangės, klausyti gaivinančių lietaus lašų, stebėti žaibų žaismą bei klausyti garsių trenksmų. Kažkada sakei, kad nori būti mano dangumi, dabar žinau, kad esi mano dangus. 
Na bet šiandien atėjau čia rašyti ne apie tai. 
Dešinėje pusėje atsirado nauja programėlė su pavadinimu : "Draugeliai", ankščiau tą patį arba kažką panašaus buvo galima išvysti puslapių juostoje, tačiau ją panaikinau, dėl man nežinomų tinkamų priežasčių. Taigi kaip supratote, ieškau naujų blogg`o draugų, su kuriais kaip ir būtų sudaryta šiokia tokia sąjunga. Mintis kilo Laurai, kurios blogg`as jau puikuojasi draugelių kategorijoje. Visi norintys prisijungti, tiesiog komentuokite šį postą ir gausite savotišką reklamą, taip pat žinosite, kad niekada neliekate vieni, nes tuo pačiu metu pasižadam vieni kitus palaikyti, komentuoti įrašus, juos įvertinti, patarti vieni kitiems, jei žinoma bus noro pabendrauti ir šiaip, ir žinoma bendradarbiauti visaip kaip įmanoma ir kokios kils mūsų mintyse idėjos. Taigi, jeigu tik tu nori prisijungti, puiku, komentuok ir viskas bus sutarta. 
Taigi, šiuo įrašu norėjau paskelbti apie šią galima sakyti sąjunga ir laukiu naujų draugelių. : ))

28 komentarai:

  1. Aš būsiu naujas draugelis :D
    ______________________________
    lif-agny.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš taip pat :) :
    marionetteofharmony.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šauni Tavo idėja! Ir aš noriu prisijungti:
    mindhasforsakenme.blogspot.com
    Ir... turbūt ačiū :)

    A.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Idėja ne mano, o Lauros (demure-ln) : )
      Smagu, kad prisijungei : )

      Panaikinti
    2. Pridėjau jau tave ir tu pridėk : )

      Panaikinti
  4. Aww. Kaip smagu, kad mano idėja patiko daug kam ir dabar visi ja naudojasi :)
    Pasijaučiau kažkam šiek tiek padariusi gero.
    Pasakyčiau, kad ir aš noriu prisijungti, bet.. Mes jau "draugelės" ;DD*

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš ir noriu būt draugyte! ^^

    http://tsgsapaliones.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Pradėjau ir aš "blogerių draugų" ieškoti, todėl noriu prisidėti :)
    http://likeamysteriousdiva.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Puiku, pridėsiu : )
      Pridėk ir tu mane : )))

      Panaikinti
  7. kadangi aš vėl pradėjau blogą, gal ir mane pridėsi, a? ^ ^

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš irgi noriu būti draugelė :D http://apieviskamiau.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  9. http://astikroji.blogspot.com/p/reklama.html čia prašei pridėt tave, tai aš jau vsio, dabar tavoo eilė:)

    AtsakytiPanaikinti
  10. po ilgų svajonių ir vilčių sugalvojau vėl sukurti blog'ą :) gal galiu tapti tavo drauge ? :)) iberdienorastis.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinoma, kad gali :) jau pridėjau, tu ir pridėk prie savo draugų :)

      Panaikinti
  11. http://manodebesys.blogspot.com/ - mane irgi pridėk, jei gali :))) Aš jau pridėjau tave ;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Sveiki, ar galiu prisidėti prie šios jūsų sąjungos? :)
    Jei taip, tai aš čia: http://linosssraliava.blogspot.com/ ;)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Tikrai puiki idėja! Jeigu dar nepavėlavau, tai ir aš mielai prisijungsiu prie šios sąjungos!
    http://juodasispaukstis.blogspot.lt/

    AtsakytiPanaikinti